Grotestraat 138, 7622 GP BornePhone: (06) 21964440 | Email: info@gezinshuisborne.nl
Klachtenregeling en vertrouwenspersoonAls je (kind) woont in een gezinshuis, mag je ervan uitgaan dat de zorg zo goed als mogelijk vormgegeven wordt. Wij zetten ons hier dagelijks voor in. Het kan voorkomen dat je het niet eens bent met de zorg die we bieden. Of een meningsverschil hebt met ons als gezinshuisouders, of ontevreden bent en een klacht hebt.Wat doe je als je ontevreden bent of een klacht wilt melden?De klachten coördinator legt je uit wat je kunt doen en denkt met je mee.De klachten coördinator behandelt zelf geen klachten.E mail : klachten@Gezinshuis.comBel:0342–459030Bereikbaar van maandag t/ m vrijdag van 8.30 -17:00 uurVertrouwenspersoonJe kan ook de vertrouwenspersoon inschakelen. Deze persoon komt 4 keer per jaar in ons gezinshuis om contact te leggen met de jongeren. De jongeren hebben zijn mobiele nummer. Hij kan helpen bij het oplossen van een probleem of indienen van een klacht. Hiervoor kan je contact opnemen met de vertrouwenspersonen van Jeugdstem (Robin Bergevoet)jeugdstem.nl/contact/ik-heb-een-klachtJe kan ook het landelijk telefoonnummer bellen: 088 5551000